Artysta dźwiękowy występujący często pod pseudonimem Wilhelm Bras; eksperymentujący muzyk, autor niebanalnych koncertów plenerowych oraz instalacji dźwiękowych, jak też zapalony budowniczy instrumentów analogowych. Miłośnik brzmień ekstremalnych.
Zainteresowany obecnie społecznymi i przestrzennymi kontekstami muzyki, fenomenologią audiosfery i akustyką, zjawiskami losowymi, konceptualizmem, lenistwem i nudą, działaniem pozornym oraz psychodelią. Używa wielu narzędzi: DIY electronics, wideo, fotografii, buduje instalacje i instrumenty.
Jako Tropajn koncertuje w przestrzeni publicznej, na nieużytkach, terenach poprzemysłowych i wiejskich. W muzyce porusza się w obszarach improwizowanej elektroniki, elektroakustyki, ambientu i noise'u. Posługuje się strukturami algorytmicznymi i preparowaną gitarą w środowisku syntezy modularnej.
Zainteresowany obecnie społecznymi i przestrzennymi kontekstami muzyki, fenomenologią audiosfery i akustyką, zjawiskami losowymi, konceptualizmem, lenistwem i nudą, działaniem pozornym oraz psychodelią. Używa wielu narzędzi: DIY electronics, wideo, fotografii, buduje instalacje i instrumenty.
Jako Tropajn koncertuje w przestrzeni publicznej, na nieużytkach, terenach poprzemysłowych i wiejskich. W muzyce porusza się w obszarach improwizowanej elektroniki, elektroakustyki, ambientu i noise'u. Posługuje się strukturami algorytmicznymi i preparowaną gitarą w środowisku syntezy modularnej.