28.01.2015 l Mózg l Warszawa
start: 21:00 / wstęp: 10 zł
MAKOWSKI / ŁAZARSKI / KUREK
/link FB/
∆ WOJTEK MAKOWSKI
Gitarzysta, kompozytor, performer, producent. Ukończył prestiżowy wydział Composition and Music Technology, UH w Wielkiej Brytanii. Zamyślony, raczej nieobecny lubi improwizować w najróżniejszych warunkach pogody, jeździ bez lejców, skręca w prawo i w lewo, częstuje. Kiedy dobiera dźwięki to nie odbiera telefonu. Podoba mu się japońska muzyka klasyczna, Shoegaze, muzyka elektroakustyczna, spokój, zamieszanie, piękno i nie tylko. Grał w składzie z Flux Pavillionem, basistą Rickim Jamesem, Michałem Urbaniakiem. Współzałożyciel Funcadelic Monks of Justice, hal9000, Off-Colour Embassy, Free Summer Expression. Lider Jazztruction oraz performatywnego projektu MessAge łączącego techniki improwizacji w muzyce i w tańcu współczesnym. Obecnie gra w zespołach Skubas i Diszobabaa.
✖ TRIO MAKU
To projekt, który ewoluuje. Polega to na tym, że nigdy nie wiesz. Może to być granie uliczne, zorganizowany koncert, performance. Liryczne, dramatyczne, pomiędzy intensywnością a przestrzenią i spokojem. Artyści grają głównie własne kompozycje. Granie w ich wykonaniu, to ekspresja nawiązująca stylem do klasyki jazzu, czasem jest to minimalizm, rodzaj muzyki filmowej lub pełna improwizacja. Skład debiutował 8 lat temu na deskach takich klubów jak warszawska Cafe Kulturalna, Le Madame, Centrum Sztuki Współczesnej. Po przerwie spotkali się ponownie aby tworzyć na nowo.
To projekt, który ewoluuje. Polega to na tym, że nigdy nie wiesz. Może to być granie uliczne, zorganizowany koncert, performance. Liryczne, dramatyczne, pomiędzy intensywnością a przestrzenią i spokojem. Artyści grają głównie własne kompozycje. Granie w ich wykonaniu, to ekspresja nawiązująca stylem do klasyki jazzu, czasem jest to minimalizm, rodzaj muzyki filmowej lub pełna improwizacja. Skład debiutował 8 lat temu na deskach takich klubów jak warszawska Cafe Kulturalna, Le Madame, Centrum Sztuki Współczesnej. Po przerwie spotkali się ponownie aby tworzyć na nowo.
∆ WOJTEK MAKOWSKI
Gitarzysta, kompozytor, performer, producent. Ukończył prestiżowy wydział Composition and Music Technology, UH w Wielkiej Brytanii. Zamyślony, raczej nieobecny lubi improwizować w najróżniejszych warunkach pogody, jeździ bez lejców, skręca w prawo i w lewo, częstuje. Kiedy dobiera dźwięki to nie odbiera telefonu. Podoba mu się japońska muzyka klasyczna, Shoegaze, muzyka elektroakustyczna, spokój, zamieszanie, piękno i nie tylko. Grał w składzie z Flux Pavillionem, basistą Rickim Jamesem, Michałem Urbaniakiem. Współzałożyciel Funcadelic Monks of Justice, hal9000, Off-Colour Embassy, Free Summer Expression. Lider Jazztruction oraz performatywnego projektu MessAge łączącego techniki improwizacji w muzyce i w tańcu współczesnym. Obecnie gra w zespołach Skubas i Diszobabaa.
∆ BARTOSZ ŁAZARSKI
Kontrabasista, improwizator, złodziej przestrzeni, wydeptywacz warszawskich chodników, trawożerca, wieszak na ubrania, minimalista. Nie nagrywa płyt z czołowymi polskimi jazzmanami i nie rozbija się po festiwalach. Niektórzy twierdzą, że przed laty ukończył Wydział Jazzu przy ul. Bednarskiej w Warszawie. Podobno jednak ostatnio widziano go z kontrabasem na plecach w okolicach Wilczej.
Kontrabasista, improwizator, złodziej przestrzeni, wydeptywacz warszawskich chodników, trawożerca, wieszak na ubrania, minimalista. Nie nagrywa płyt z czołowymi polskimi jazzmanami i nie rozbija się po festiwalach. Niektórzy twierdzą, że przed laty ukończył Wydział Jazzu przy ul. Bednarskiej w Warszawie. Podobno jednak ostatnio widziano go z kontrabasem na plecach w okolicach Wilczej.
∆ WOJTEK KUREK
Perkusista o szerokiej gamie możliwości. Współpracuje z wieloma środowiskami muzycznymi m.in. muzyka eksperymentalna, improwizowana, piosenka autorska, indie, rock i hip hop. Jego spojrzenie na instrument pozwala odejść od pojmowania perkusji jedynie jako bazy rytmicznej na rzecz melodyki, płynności, wielowarstwowej dynamiki i nieokreślonego sonoryzmu. Dodaje dynamizmu do muzyki i tworzy ją od samej podstawy dźwiękowej.
Perkusista o szerokiej gamie możliwości. Współpracuje z wieloma środowiskami muzycznymi m.in. muzyka eksperymentalna, improwizowana, piosenka autorska, indie, rock i hip hop. Jego spojrzenie na instrument pozwala odejść od pojmowania perkusji jedynie jako bazy rytmicznej na rzecz melodyki, płynności, wielowarstwowej dynamiki i nieokreślonego sonoryzmu. Dodaje dynamizmu do muzyki i tworzy ją od samej podstawy dźwiękowej.