Japoński perkusista urodzony w 1963 roku. Od 1980 roku tworzy muzykę głęboko osadzoną w minimalizmie, tradycyjnej muzyce folkowej i improwizowanej. Pracował jako dziennikarz w magazynie muzycznym „Marquee”, poświęconym rockowi progresywnemu, a także jako inżynier dźwięku. Grał na perkusji w psychodelicznym Marble Sheep. Sawada od kilku lat prezentuje swój projekt „Snare Drum Solo”, w którym to tworzy zaskakujące struktury dźwiękowe – od ambientu i muzyki medytacyjnej przez prymitywny trans aż po szaleńcze w swym rytmie bity. Całość muzyki tworzy w oparciu o jeden instrument – werbel. Każdy jego koncert to ekscytująca, dźwiękowa podróż.
Muzyk, artysta dźwiękowy mieszkający we Wrocławiu. Tworzy na polu muzyki improwizowanej, eksperymentalnej i intermedialnej. Jest autorem instalacji i interwencji dźwiękowych. Tworzy dźwięk i muzykę przez improwizację, notacje muzyczną oraz manipulowanie materiałem dźwiękowym używając mediów akustycznych i elektronicznych. Poszukuje na polu fenomenów audybilnych używając różnych narzędzi i technik: saksofony, generatory fal zopan, kompresory powietrza, magnetowidy VHS, obiekty video, software. W 2007 ukończył Wrocławską Akademię Muzyczną.
Współpracował i występował z: Noid, David Maranha, Eryck Abecassis, Clayton Thomas, Kazuhisa Uchihashi, Brian Labycz, Satoko Fuji, Rob Mazurek, Keith Rowe, Hernani Faustino, Gabriel Ferrnandini, Noritaka Tanaka, hans w koch, Miguel A Garcia, Bettina Wenzel,Joker Nies, Rodrigo Pinheiro, Christian Marien, Marc Riordan, Sebastian Meissner, Pawel Janicki, Piotr Damasiewicz, Artur Majewski, Kuba Suchar, Ura Hiroyuki, Yamaguchi Jin Lang i innymi. Uczestniczył w projektach: ZOPAN Foton, VHS ESP, Slug Duo, mutual ëstë group, veNN circles, Erase,imrpoGraphics.
Jest multidyspilinarnym artystą, gitarzystą, kompozytorem muzyki elektronicznej, rzeźbiarzem dźwięku. Obecnie mieszka w Poznaniu, po długim pobycie w Berlinie. Wykorzystuje rozwinięte techniki gitary preparowanej, przetwarzanie sygnału, oprogramowanie open source - by tworzyć bogatą strukturalnie muzykę, gdzie ekstremalne pianissimo, organiczna manipulacja obiektów oraz cisza kontrastują z energetycznymi wybrzuszeniami podnieconej elektroniki, obrazami trompe-l'oeil, gdzie psychologia doświadczenia słuchowego odgrywa znaczącą rolę jako pierwszy plan kompozycji.
Przez osiem lat współpracował z artystką teatru tańca Ephią w Djalma Primordial Science. Występował z takimi artystami jak Keith Rowe, Tetuzi Akiyama, Michael Vorfeld, Pascal Battus, Annette Krebs, Raven Chacon, Tom Carter, Yannick Franck, Olivier Pe, Joke Lanz. Ostatnio współpracuje koncertowo i studyjnie z Rafałem Iwańskim (X-NAVI:ET, HATI). Grał na Warszawskim Festiwalu Ad Libitum z muzykami takimi jak John Tilbury, Eddie Prevost i Phil Durrant wykonując partytury Mortona Feldmana, Corneliusa Cardewa, Christiana Wolfa i La Monte Younga.