"Po niezwykle udanej edycji z Konstantinem, misja WeAreRadar nie zwalnia tempa i zaprasza 11 marca na niezwykłą muzyczną podróż z jedną z najważniejszych postaci holenderskiej sceny muzycznej - Dj TLR. Od ponad dwudziestu lat współtworzy on mającą status kultowej scenę muzyczną Hagi. Zaangażowany w działalność legendarnej wytwórni Bunker Den Haag, z czasem założył własną oficynę, Creme Organization oraz R-Zone, która również cieszy się ogromnym szacunkiem miłośników i twórców niezależnej, surowej muzyki tanecznej. Lata doświadczeń za gramofonami klubów na całym świecie, w ciemnych piwnicach pełnych płyt oraz w niezależnym przemyśle wydawniczym uczyniły z niego prawdziwego dzwiękowego wojownika.
Wsparcia dla TLR udzieli Palcolor ze swoim śweżym analogowym brzmieniem oraz niezawodna załoga We Are Radar - Chino, Olivia i Kinzo Chrome. Na drugiej sali natomiast usłyszycie niesamowitą ekipę z legendarnego klubu Wosk z Poznania oraz dwoje naszych przyjaciół - Charlie znaną z cyklu Szum oraz Discomule z duetu Unitrax. P.s. Kinzo tego dnia obchodzić będzie swoje urodziny dlatego spodziewajcie się niespodziewanego ;) " - We Are Radar
Jak wiele muzycznych historii, także ta miała swoje początki w wczesnych latach 80tych. Dokładnie w 1983 roku Jeroen Van Der Star, obecnie bardziej znany jako DJ TLR, zagrał swoją pierwszą imprezę. Jak sam wspomina, jego pierwszy świadomy kontakt z gramofonem i płytą winylową nastąpił gdy miał 12 lat. Podczas jednej ze szkolnych imprez, przy użyciu tylko jednego adaptera i mikrofonu, mixował płyty takich artystów jak Culture Club, Grandmaster Flash czy Stevie Wonder.
Późniejsze lata szkolne Jeroen wraz z przyjaciółmi spędzili na graniu głównie junglowych brzmień, jednak w miarę upływu czasu co raz chętniej poddawali się wpływom kultury squotowej, która w tym czasie co raz prężniej rozwijała się w administracyjnej stolicy Holandii, przynosząc całkiem nowe możliwości...
Poprzez splot różnych wydarzeń, które miały miejsce na przestrzeni nowego dziesięciolecia, zachodnie wybrzeże Holandii zaczęło zyskiwać co raz większe uznanie podziemnych artystów elektronicznych, jak chociażby Alden Tyrell czy Rude 66. W tym samym czasie TLR pracował nad forum Global Darkness, którego celem było zjednoczenie wszystkich podobnie myślących elektro-freaków. Równocześnie założył także własny label, Crème Organization, który szybko stał się drugim domem dla takich artystów jak Danny Wolfers czy Orgue Electronique, a z czasem także przystanią dla muzyków z całego świata, takich jak Alexander Robotnick, Bangkok Impact, Willie Burns, D'Marc Cantu, Neville Watson czy DJ Overdose.
Obecnie TLR większość czasu spędza grając imprezy na całym globie oraz wydając całą masę świetnych nagrań pod szyldem Crème Organization. Jak sam tłumaczy, nie ma swojego ulubionego miejsca do grania, gdyż za każdym razem jest inaczej, nawet w tym samym klubie... Preferuje jednak miejsca ciemne mroczne, z wgniatającym w ziemię soundsystemem oraz pełne hałaśliwej publiczności…
Wyrosły z fascynacji sceną Skam/Warp i library music projekt Emila Macherzyńskiego, grający teraz głównie minimalistyczny, mocno improwizowany ambient/IDM na analogowych syntezatorach i maszynach perkusyjnych. Zadebiutował w 2013 roku kasetą "Moontrap" w oficynie BDTA i od tamtego czasu regularnie koncertuje. Udziela się też w noise’owej Złotej Jesieni i projekcie E F M z Filipem z kIRk i Maciejem z Gaap Kvlt. W 2014 roku, razem z Joanną Świderską założył kasetową oficynę Jasień. W zeszłym roku nakładem wytwórni BDTA ukazał się album "Rogue Planet". Na początku 2016 r. ukazała się limitowana (20 sztuk) EPka pt. "Muranów Workshop"
Olivia aka Olivia Ungaro jest na scenie polskiej muzyki elektronicznej od 10 lat. Wraz ze swoim bratem Kinzo Chrome tworzy kolektyw Chrono Bross. Wspólnie mają imponującą kolekcję płyt winylowych z wieloma perełkami, o których posiadaniu wielu kolekcjonerów może tylko marzyć. Najbardziej lubi surowe i mroczne brzmienie muzyki techno, kwasowość muzyki acid, głębię cosmic, prostotę elektro i ciepło muzyki house. Olivię inspiruje Detroit wraz z twórcami sceny detroit techno (Mike Mad Banks, Jeff Mills, Robert Hood, Juan Atkins, Scan 7) oraz holenderska scena muzyczna spod znaku Clone, Creme, Bunker, Viewlexx i Rush Hour. Razem z Chinon i Kinzo Chrome tworzy kolektyw didżejsko-producenki Radar.
❒ CHINO
Pod kryptonimem Chino kryje się Artur Oleś - pochodzący z Katowic producent, grafik i plakacista. Dzięki fascynacji minimalistyczną, surową analogową grafiką postanowił znaleźć jej odpowiednik w muzyce elektronicznej, z którą eksperymentuje od 1999 roku, czyli od czasu kiedy odkrył, że można ją programować za pomocą komputera. Jako wyznawca zasady „najtrudniejsze są najprostsze rozwiązania” zarówno w swoich projektach muzycznych, jak i graficznych osiąga zamierzone cele za pomocą jak najprostszych, a zarazem jak najintensywniejszych środków. Jest wielbicielem i wyznawcą rolandowego soundu z lat 80., w trakcie swoich live'ów gra własną mutację acid house, chicago i detroit.
Jego pierwsze wydawnictwo EARLY DAYS EP ukazało się w 2013 r. nakładem najstarszej polskiej oficyny wydającej płyty winylowe prowadzonej przez samego Jacka Sienkiewicza. Kolejna płyta DUCH EP ukazała się w drugiej połowie tego samego roku pod szyldem nowej polskiej wytwórni S1 Warsaw. Na krążku znalazły się również remixy Xamiga (Legowelt + Xosar) oraz Murphy Jax'a. Razem z Olivia Ungaro i Kinzo Chrome tworzy kolektyw didżejsko-producenki Radar.
Dotychczas Chino wystąpił m.in. na festiwalach: Unsound, Off Festival, Tauron Nowa Muzyka (w eksperymentalnym projekcie z Yosim Horikawą i Kubą Sojką), Stary Dworzec Katovvice oraz supportując takich artystów jak: Oni Ayhun, Cristian Vogel, DJ Skurge (Underground Resistance), Legowelt, Karenn (Blawan & Pariah), MPIA3aka TRUSS, Neil Landstrumm, Pole, Move D, John Heckle, Xosar, DJ TLR, Object, Inigo Kennedy, Faimont, Pier Bucci, Geoff White, Vladislav Delay aka Luomo, Jacek Sienkiewicz, Fenin.
Aka Chłopaki z Sąsiedztwa / Sąsiad & Plux /. Nieformalny kolektyw dj-ski, który tworzy dwóch kumpli, kolekcjonerów płyt winylowych. Graja razem od 6 lat ale dopiero od 3 lat pod wspólnym szyldem. Na przełomie 2013-2015 prowadzili mały klub taneczny w Poznaniu o nazwie WOSK
Kuba Poprawka, rocznik 1984 rodowity Wielkopolanin. Za Dekami od 2004 roku. Początkowo zafascynowany brzmieniami minimal tech; house, które można jeszcze czasami usłyszeć w jego setach, ale fascynacja analogowymi automatami perkusyjnymi i syntezatorami zmieniła jego upodobania muzyczne. Jego pasją stał się US Deep House oraz nowe odmiany House w których automaty perkusyjne wiodą prym. Sąsiad nie zamyka się tylko w jednym gatunku lubi i grywa również disco / nu disco / balearic oraz edity, które również sam produkuje. Dwa jego edity ukazały się już na The Very Polsh Cut Outs.
Plux aka Pudel
Mimo że już od prawie 10 lat kolekcjonuje i odtwarza publicznie płyty winylowe, wciąż pozostaje didżejem nieodkrytym, który sam konsekwentnie unika rozgłosu ; mimo że z powodzeniem mógłby mierzyć się z najbardziej znanymi i cenionymi postaciami na polskiej scenie disco/house. Jak każdy dobry didżej oraz fascynat muzyki nie zamyka się w żadnych ramach gatunkowych. W jego przebogatej kolekcji winylowej znajdziemy soul / disco / new wave / house / prog rock / jazz czy też balearic. Digguje, kupuje i gra to co uważa za dobre, kierując się głównie własnym subiektywnym gustem mając w głębokim poważaniu obowiązujące trendy i modę. Miał przyjemność supportować takich artystów jak : Sal P z Liquid Liquid, Ron Moreli, Dj Kaos, Lovefingers, Hunee, Rune Lindbeak, Kenji Takimi, Cosmic Boogie, Luv Jam…..