Duet muzyczny emitujący z ziemi w przestworza rozmaite sygnały organiczne i elektroniczne by reprezentować tutejsze zróżnicowanie form życia. Tworzą go Jeff Gburek i Hubert Wińczyk, którzy przyjaźnią się i współpracują od wielu lat, ale dopiero od niedawna zdecydowali się na nazwę zespołu.
Jest multidyspilinarnym artystą, gitarzystą, kompozytorem muzyki elektronicznej, rzeźbiarzem dźwięku. Obecnie mieszka w Poznaniu, po długim pobycie w Berlinie. Wykorzystuje rozwinięte techniki gitary preparowanej, przetwarzanie sygnału, oprogramowanie open source - by tworzyć bogatą strukturalnie muzykę, gdzie ekstremalne pianissimo, organiczna manipulacja obiektów oraz cisza kontrastują z energetycznymi wybrzuszeniami podnieconej elektroniki, obrazami trompe-l'oeil, gdzie psychologia doświadczenia słuchowego odgrywa znaczącą rolę jako pierwszy plan kompozycji.
Przez osiem lat współpracował z artystką teatru tańca Ephią w Djalma Primordial Science. Występował z takimi artystami jak Keith Rowe, Tetuzi Akiyama, Michael Vorfeld, Pascal Battus, Annette Krebs, Raven Chacon, Tom Carter, Yannick Franck, Olivier Pe, Joke Lanz. Ostatnio współpracuje koncertowo i studyjnie z Rafałem Iwańskim (X-NAVI:ET, HATI). Grał na Warszawskim Festiwalu Ad Libitum z muzykami takimi jak John Tilbury, Eddie Prevost i Phil Durrant wykonując partytury Mortona Feldmana, Corneliusa Cardewa, Christiana Wolfa i La Monte Younga.
Artysta dźwiękowy, performer. Absolwent intermediów na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Od 2006 roku prowadzi przedsięwzięcie Urinatorium w którym wykorzystuje alternatywne źródła dźwięku, nazywając je metabolicznymi odpadami życia i działalności ludzkiej. Interesują go akustyczne odpadki i proces przemiany, alternatywne źródła dźwięku, manipulacje skojarzeniami, rytualny trans. Muzykę Wińczyka tworzą m.in. dziecięce zabawki, nagrania terenowe, dźwięki konkretne, archiwalia, efekty gitarowe.